Advertisement

TYPOWY FACET | VLOG

TYPOWY FACET | VLOG ♥️ Zapraszam na kolejny dzień ze mną :)

📩 MAIL / COLLABORATION:📩
vloglola@gmail.com

🎶 Muzyka: Audionetwork 🎶

🌀ZNAJDŹ MNIE W SIECI:🌀

♠ POLUB NA FB:
♠ OGLĄDAJ NA INSTA:

👁‍🗨 NAJCZĘŚCIEJ PYTACIE MNIE O:👁‍🗨

💚 Moją cerę ➡ Z trądziku wyleczył mnie (genialny) dr Igor Michajłowski z
💜 Zabiegi kosmetologiczne ➡ Od dawna jestem wierna jednej Klinice
🧡 Moje włosy: Chodzę do Aliny:
💙 Moje brwi: Od lat robię makijaż permanentny u Patrycji Radoń:

➡➡➡ Mam na imię Ola, mam 174 cm wzrostu, mieszkam w Gdańsku. Po 8 latach pracy w mediach - głównie internetowych - założyłam jednoosobową agencję, która zajmuje się content marketingiem, PR-em, spójnością wizerunkową, social mediami oraz marketingiem internetowym. Z wykształcenia jestem (paradoks) inżynierem ochrony środowiska.

vloglola,lola,gdansk,trojmiasto,daily vlog,vlog,dzien ze mna,cinema 3d,kino na szpilkach,cale szczescie,silownia,rodzina,wlasna firma,biuro w domu,domowe biuro,

Post a Comment

0 Comments