Advertisement

TWISTER impreuna cu BOGDAN'S SHOW | Jasmina a cazut peste Bogdan!

TWISTER impreuna cu BOGDAN'S SHOW | Jasmina a cazut peste Bogdan! Seara,dupa pranz,noi am venit la receptia hotelului sa ne jucam impreuna in jocul Twister....am petrecut timpul foarte distractiv!
Urmariti neaparat si ptea i care Jasmina csi Bogdan au jucat impreuna cu taticii...Canalul lui Bogdan il gasiti aici

#asminashow #twister #game
Multumesc pentru vizionare!Nu uita sa te abonezi si sa apesi clopotelul(ca sa fii notificat,atunci cand adaug un videoclip nou)

Sustine-ma cu LIKE (pentru mine ele sunt foarte valoroase)

Voi fi foarte bucuroasa,daca ve-i da Share la acest video si le vei povesti prietenilor despre mine.

TE PUP SI TE IMBRATISEZ!!!

Da-mi Follow pe Instagram

CANALUL SURIOAREI MELE

CANALUL FAMILIEI NOASTRE!


Toate videoclipurile mele le gasesti aici

jasmina show,jasmina,show,vlog,canal pentru copii,challenge,provocare,sou,nou,video nou,romania,moldova,pentru copii,for kids,for childrens,interesant,cool,foarte tare,cel mai,cea mai,fetita vlogger,pentru fete,pentru baieti,educativ,amuzant,twister,joc,game,bogdans show,jocuri,family game,vacanta,egipt,

Post a Comment

0 Comments