Advertisement

🔴 Satisfactory živě - Stream na lepší náladu :)

🔴 Satisfactory živě - Stream na lepší náladu :) Přihlaš se k odběru:
Důležité Info v popisku :)
Rozklikni :)

Vlogovací kanál:
Tato série:
Ostatní série:
Náhodné video:
Moje Trička a Náramky:

Kde mě ještě najdete:
Web •
Facebook •
Instagram •
Druhý kanál •
Twitter •
Twitch •
Snapchat • nakashiiii
Začínáš na YT? Mrkni sem: www.za.play.cz

Chceš mě podpořit? - Díky :)
Donate:
nebo si stáhni OBS přes můj link :) -
(za každou instalaci dostanu 10kč a 10kč půjde na charitu )
a je to zdarma ;)

Moje Trička a Náramky:
Moje herní výbava:

Poštu mi můžete posílat na:
Jonáš Holý
Česká Bříza 34
330 11
(není to na moje jméno - pro zvědavce)

Hry Zdarma co Hraju na Streamech:

Pokud se vám video líbilo, nezapomeňte dát palec nahoru a přihlaste se k odběru. Děkuji

Použitá hudba z knihovny www.epidemicsound.com
Intro od:

Email pro obchodní nabídky: Uplne.Nakashi@gmail.com
Business Email: Uplne.Nakashi@gmail.com
#Nakashi

CZ,SK,česky,letsplay,gameplay,Nakashi,1080p,nakasi,stream,satisfactory,

Post a Comment

0 Comments